En ny dag på slottet

Då var vi tillbaka på slottet igen, det är samma besök dock 😉 Vårt vackra rum var nämligen lite kallt, visserligen var det varma, goa täcken men nästippen frös och det är ju inte meningen. Min man ringde den trevliga personalen som genast kom ner till oss och erbjöd ett annat rum. Nyfiken som jag är och trots att jag redan låg nedbäddad, ville jag byta rum. Såhär såg det ut 🙂 Också himla mysigt, lite ljusare, vackert men jag gillade rum ett aningen mer…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Här fick jag veta vem som vackrast i landet är…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAFrukost på slottet, såå gott

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gick en till rundvandring i själva slottet, nu i dagsljus och här kommer lite bilder

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slottsformer och färger

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Riktigt härliga färger 🙂 mycket cerise var det också

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hög mysfaktor

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Välkomnande när vi äntrade slottet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Såhär såg huset ut där vi hade vårt rum, både det första och det andra rummet, det låg ca tvåhundra meter från slottet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vackra omgivningar… på väg från slottet till våra rum 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Magi

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hit vill jag åka tillbaka och vi fick faktiskt ett guldkuvert med en gratis natt eftersom vi var tvungna att byta rum samt att det gick ett larm på morgonen som störde oss. De var så gulliga och erbjöd det av sig själva utan att vi behövde klaga. Vilken otrolig service 🙂

Rekommenderas varmt

2 thoughts on “En ny dag på slottet

Kommentera

