Inredningen har börjat…

Dag och natt (nästan) var jag i farten uppe i norr och det kändes så bra, blev lite trött ibland men när det gäller kreativa uppdrag så kommer det någon slags osynlig energi fram och bara finns där 🙂 Tack för det.

Fasaden är inte klar men en lampa som lyser upp har vi fått upp 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det första jag började fixa lite med när vi kom till Gula Huset var relaxrummet 🙂 Jag hade ju inhandlat lite småsaker, låtit bygga en bänk, tagit vara på lite av husets saker, burit in stubbar och så. Här kommer en bild där jag har ytterligare inredning liggande i garaget. Garaget som började tömmas i somras men inte hanns med helt och hållet 😦 Ser ni vad det är här som jag sparat på? Inte så svårt att gissa…björkstammarna alldeles riktigt, de kan användas till något kul 🙂 Vad får ni se lite senare i vår antagligen… i relaxrummet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu på vintern är det ju lite mörkt här uppe i norr, inte många timmars ljus så bilderna blir därefter. Det är långt ifrån klart med inredningen för att få myskänslan jag är ute efter men det blev ändå så pass mysigt så att vi spenderade myyyycket tid därnere 🙂

Nu lite bildcollage från relaxrummet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det fattas lite hyllor, en byrå, tavlor, krokar, lampor och annat för att det ska bli komplett, hoppas på att få åka upp snart igen, det är ju så mysigt 🙂 Kom gärna med förslag om du har något som du tycker passar in.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Inredningen har börjat…

    • Tack Susanna! Har en massa idéer med björk 🙂 De måste ju torka ett tag bara. Har tyvärr två fina stubbar som jag inte lyckades få in, de var liiite för tunga för mig, ska försöka få någon att hjälpa mig med dem, det är egentligen de som är borden 🙂 Kraaam

Kommentera

