Ordnat lite mysigt hemma :)

Var ute och handlade! Det var länge sedan jag satsade på att göra lite mysigt i vardagsrummet. Kuddar, fyra! vart det 🙂 varav en Pip som ni ser längst fram i bild. Jag hittade alla på Åhléns.

Här en närbild, det är så vackert mönster och barnen älskar att mysa med just den kudden. Kanske är det formen? Tyvärr hamnar den ofta på golvet efter myset, de slänger tyvärr en hel del saker omkring sig mina barn 😦 Försöker få dem att plocka upp…

Lite guld ville jag ha in i vardagsrummet för mysfaktorns skull, från Indiska, det blir så vackert när det mörknar och vi tänder ljusen i de här, det hänger en i varje fönster 🙂 Vill ha två guldiga kuddar men har inte hittat de rätta ännu, tips får ni gärna komma med, det fanns inga som jag ville ha på Indiska.

Dessa, också från Indiska matchar och ger mer mys som vi behöver så mycket av under den mörka tiden.

Köpte även en lykta men den lämnade jag tillbak då jag kom på att vi har underbara lyktor som barnen har gjort 🙂

Här kan vi sitta och läsa och mysa med alla ljusen runtomkring

Skicka gärna in bilder på era mysiga, vackra eller annorlunda hem, till susanne.kaarle@gmail.com så lägger jag in dem här på bloggen.

Kommentera

