Ännu mer av det vackra

Så vackra Pip kuddar det fanns, som jag vill ha i min soffa. Lyckades dock inte riktigt lista ut om det var sovkuddar eller finkuddar…

Så himla vackra och jag blir så glad av dem

Här verkar det iallafall vara bäddset men de längst nere borde ju vara till min soffa…

Ska bara planera in när inköpet ska ske, vilka det blir och hur många 🙂 

Och så lite kökshanddukar. Det har jag ganska gott om, tror att det är för att det är billigt att köpa och jag känner att jag har råd med det 🙂 ha ha. Nä, kuddar får det bli nästa gång, det gör mycket för en mysig känsla i vardagsrummet.

Hoppas ni har njutit lika mycket som jag av vackra färger och former. Hjärtan till er alla och kramar i massor…

Kommentera

