Sneak peek på det ”färdiga”

Nu var det då typ klart 🙂 Men helt glad kunde jag inte vara 😦 Väggar och tak som jag ville ha det…men golvet… Jag nästan grääät. Ni ser vilka fläckar på det som skulle vara det fina betonggolvet som jag drömt om sedan projektet började.

1. Relaxrummet

Foto: Sofi Wiippa Lahti

Här fick vi göra det bästa av situationen så nu är golvet målat, såhär på håll ser det ju ok ut men det var inte riktigt som jag hade tänkt. Hoppas hoppas att det är fint i verkligheten också 🙂

1. Relaxrummet

Foto: Sune Kaarle

På bilden med kaminen ovan ser ni dörren till toaletten som jag valde att spara som ett minne av vår farmor och farfar 🙂 Trappen ner till källaren har vi försökt att få i samma stil och nyans. Vad tycker ni om resultatet?

4. Trappen

Foto: Sune Kaarle

Snart så kommer förhoppningsvis mer bilder, har skickat en av mina privatfotografer till huset, väntar med spänning på fler foton. Har nu påbörjat lite shoppingturer runt om i Stockholm för att hitta fynd till källaren. Tips emottages tacksamt, det är budget som gäller för det mesta med inslag av vissa dyrgripar…

2 thoughts on “Sneak peek på det ”färdiga”

Kommentera

