Lite tapeter till Gula Huset

Jag hade lite tid över idag och åkte till favoritcentrumet i Sickla 🙂 På en gullig affär med barnsaker hittade jag lite tapetstuvar. De fick jag betala ett par slantar för men jag prutade ganska ordentligt. Var på Bauhaus förra veckan och fick då gratis stuvar men kvalitetsskillnaden är total… Här dagens fiiina tapeter 🙂

Sedan har jag ju inte varit upp till huset på ett tag men jag har skickat mina spioner dit, här har Sofi från SoFint fotat åt mig. På http://www.sofintinredning.se kan ni se vad hon gör för kreativa saker 🙂

Och det är dessa hyllor tapeterna är tänkta till 🙂

Gu så spännande det ska bli att få allt på plats…

Lite poesi från Ralph Lauren…

Vad tror ni om detta? Kommer det att bli bra? Kom med synpunkter… Tack så mycket!

4 thoughts on “Lite tapeter till Gula Huset

Kommentera

