Myshörna påbörjad

Nu var det ett tag sedan 😦 Det har verkligen varit fullt upp med skolavslutningar, planering inför projekt och livet som det är… Lite nytt till min dotter Adelinas rum har vi hunnit med, en myshörna med kuddar samt en ny matta 🙂 En av kuddarna bär till och med hennes namn 🙂 Fler kuddar kommer att tillföras myshörnan lite eftersom…

Vi vill köpa/tillverka ett nytt sängbord till henne, förslag tas tacksamt emot. Det ska finnas någon typ av förvaring för böcker o dyl. Kom med era idéer 🙂 Imorgon åker jag med min dotter Julia till Venedig, ska hålla ögonen öppna för rolig/snygg/fantastisk inredning 🙂 Ha det så gott så ses vi snart hoppas jag.

4 thoughts on “Myshörna påbörjad

  1. Sååå hääärligt fiiint rum 🙂 verkligen! Blir så glad av det! 🙂 Ja min tjej längtar till eget rum…det sa hon senast i dag! Haa såå mysigt i Venedig! Kraaamis systra fina min! ❤ 🙂

  2. Förstår att det här är ett drömrum för en liten tjej! Jättefint! Och jag älskar sängen! Kul med kudden med hennes namn – ett must-have. Kram!

Kommentera

