Fixa i trädgården är sååå kul

Trots trötthet tog jag mig an trädgården idag 🙂 Trädgård och trädgård… en liten plätt framför radhuset är mer sanningsenligt.  Den ser inte så mycket ut för världen i dagsläget. Åååå vad jag vill fixa där, har alla planer klara med altan, fina stenar, nytt staket, fontän, lite lampor och så blommor så klart. Kom precis på att jag även här kan fixa budgetvariant av det jag vill ha, en utmaning. Jag fick ju massor av idéer på mässan.

Det roliga är att jag under trädgårdsmässan nästan på pricken hittade det jag har ritat upp i min fantasi under mer än ett år, i Godisbalkongen. Måste visa ännu en bild på den.

Jag gillar de vita stenarna, det gröna gräset och de rosa tulpanerna tillsammans, och så lite ”blått” 🙂

En annan trevlighet under mässan var dessa designade växtstöd 🙂

 

 

 

Gå in på http://www.rosverkstan.se om du vill veta mer 🙂 Ett förslag till tjejen som gör dessa är att skicka en krona till Estelle, vad tycker ni?

Blommar det i din trädgård? Skicka lite bilder till susanne.kaarle@gmail.com

Kramar till alla 🙂

Kommentera

