Mer från Home in Harmony

Ännu mer Kartell, Componibili heter dessa. De här gillar jag skarpt men inte så mycket att jag vill ha de vid vår säng, då vi har en vit säng tycker jag det blir lite för tråkigt med mer vitt. Kanske man kan pimpa de på något sätt. Några förslag från er vore underbart roligt…

Jag älskar även Kartells olika plaststolar, de är, tro det eller ej, supersköna. De här är från Pedrali och tyvärr provade jag inte dem men de är säkert lika skön som Kartells stolar.

 

Egentligen är den här tavlan inte min stil men gillar den på något sätt då den är annorlunda. Jag gillar annorlunda 🙂 Kanske är från någon film? Någon som vet?

Önskar er alla kärlek och en underbar dag 🙂 Kraaamar

Kommentera

