Naturen möter Hollywood

Jag glömde berätta vem som gjort Godisbalkongen i förra inlägget. De som gjort den fina balkongen är två väldigt trevliga tjejer Maria och Helena. Ni hittar deras företag här http://www.tradgardsinterior.se

Nästa trädgård har dessa tre gjort, Ulla, Leif och Lena. Den är också fin, lite mer bohemisk i sin stil. Man tager vad man haver, visst får man lust att sätta sig ner och picknicka 🙂

Du lämnar ett avtryck efter dig vart du än går och vad du än gör 🙂 På ett eller annat sätt.

Det är bara att hoppa upp på cykeln och åka och köpa lite mer ost och baguetter när det behövs 🙂

Skicka gärna in lite bilder från era balkonger eller uteplatser. Min egen uteplats är inte klar, har massor med planer för den, får se när jag kan genomföra alla kul saker jag har tänkt 🙂 skicka bilderna till susanne.kaarle@gmail.com

2 thoughts on “Naturen möter Hollywood

  1. Åhhh, vill gärna se den balkongen och era nya fina barnrum med alla härliga tapeter som barnen har valt! Spännande och kul! 🙂 Inspireras av dig kära syster min! Kraaam ❤ Jess

    • Barnrummen får du se när som helst 🙂 Balkongen är från trädgårdsmässan 🙂 Vill såklart göra om vår uteplats och det fanns så mycket att inspireras av på mässan. Dit måste vi gå nästa år 🙂 Du inspirerar mig 🙂 Kraaam

Kommentera

