Om ni missade trädgårdsmässan…

Jag var på Trädgårdsmässan i söndags. Det var så mysigt att gå omkring där och titta och inspireras, faktiskt mer inspirerande än Hem och Villa mässan. Det hade vart kul med sällskap men jag träffade i alla fall min vän Tove som ska bli trädgårdsmästare men hon jobbade tyvärr. Men jag fick fotat över 300 bilder varav några kommer att dyka upp på bloggen. ”Mitt blomstrande drömträd” var en av uppgifterna i SM i blomsterbinderi. Några av träden kan ni se här 🙂

Det här trädet låg på marken och som ni kan se på bild två så är det fullt med glas som ser till att blommorna kan stå. Kul och kreativt tänkt, då får ju blommorna vatten också 🙂

Vad tyckte ni, vilken är er favorit? Berätta gärna vilken/vilka ni gillar och varför 🙂

2 thoughts on “Om ni missade trädgårdsmässan…

Kommentera

