Rusa in på Rusta

Jag och min yngsta son August har också varit ute på inspirationsresa, till Rusta. Tack Sara Raukola för tipset om billiga tapeter 🙂 Jag hittade flera roliga tapeter till bra priser. Det var lika bra att börja i denna ända denna gång. Pip får vänta 😉 Eftersom vi hade ont om tid, ca en halvtimme för både Rusta och Bauhaus så valde August snabbt, denna tapet på en vägg och två väggar i turkost, den sista vit.

Det här var en färgglad tapet som jag gillade även om jag inte är så förtjust i svart.

Också en kul tapet som jag ska spara i bakhuvudet till något projekt…

De två sista här har jag lite planer för men måste bli klar med barnens rum först. Vill få utrymme till nya kreativa tankar, just nu är det barnens rum som gäller…

Har ni några tips på fina, roliga, vackra eller annorlunda tapeter skicka tipsen till mig 🙂

Önskar alla en underbar dag 🙂

4 thoughts on “Rusa in på Rusta

  1. Jag tyckte mycket om August val med de olika städerna i kombination med en vägg eller två med färg…blir nog himla bra! 🙂 Ska bli spännande att komma till er…sedan får du komma till oss, ha ha! Men det gör du ju redan kära syster min i morgon 🙂 Vi ses! Kraaamis! ❤

    • Ja jag tror det blir fint. Det får dock vänta lite några veckor…Vi får planera killarnas rum när vi har tid tycker jag. Vi måste prata om allt imorgon, eller hur! Ses snart 🙂 Kraaam

Kommentera

