Armasjärvi rocks

Nu är jag på väg till Tornedalen igen 🙂 För att förbereda ett nytt projekt i Armasjärvi 🙂 Här är lite bilder på när jag åker bil genom byn och fotar genom fönstret ner mot sjön. Det är en förtjusande by på alla sätt.

Solen går ned utanför farmor och farfars hus i Armasjärvi, vilket lugn som råder här. Underbart 🙂

Snart kommer jag att kunna fota från badrumsprojektet som börjar bli klart 🙂 Ska bli så spännande att se hur det ser ut. Känns lite ovanligt att åka iväg utan mina barn men jag kommer ju att jobba så det är ingen tid för vila. Tar med mig boken ”Lyckan, kärleken och meningen med livet” och hoppas att jag får lite tid att läsa, om inte annat så på flyg och buss…en och annan bastu kommer jag att hinna med såklart.

Den här gången blir det nog inga kojor gjorda tyvärr, det är ju så mysigt. Oj vad mycket kojor vi gjorde som små, så kreativa vi var, redan då byggde vi badrum, stolar och bord mm av snö. Lyckligtvis så gör våra barn det också. Vi ses i norr 🙂

2 thoughts on “Armasjärvi rocks

  1. Bara helt ääälskar de vackra bilderna från vårt Armasjärvi…who truly Rocks 🙂 i sin magiska tystnad och de strålande energierna…och våra underbara sötisar ❤ på bilden längst ner…lånar alla bilder 🙂 ❤ Love You! Jessika

    • Taget från bilen 🙂 Gjorde en slideshow med alla bilder med Eine Kleine Nachtmusic till men den gick inte att lägga upp på bloggen 😦 Jag har fler bilder som du ska få 🙂 Kram, love you

Kommentera

