På andra sidan – gränsen

Visst passade vi på att åka utomlands när vi var så nära och där hittade vi till Tex, en butik som hade den största lyktsamlingen som jag sett hittills. Vi hittade till och med vår kandelaber där. Nu återstod bara att se om vi betalt överpris på antikaffären…icke då, den här kostade det dubbla och ändå var detta en billighetsaffär 🙂 🙂 🙂 Sofi är så glad för dagens lyckade klipp 🙂

Tänkte bara låta er njuta av alla vackra lyktor i olika storlekar, färger och former…och det finns mer, det är bara åka dit och välja och vraka!

Den här köpte Sofi med sig hem, hon har fått pippi på fåglar i allmänhet och UGGLOR i synnerhet. Hoppas på lite bilder på hennes hemsida när hon hunnit uttrycka sin fascination för dessa varelser, på väggar, möbler och vad vet jag. De kan nog hamna lite varsomhelst. SoFint kommer det att bli 🙂

Dagens ballaste men vad föreställer det för djur egentligen?

Sofi försökte hitta saker runt i butiken som var min stajl 🙂 Det här var huvudet på spiken, det kändes sååå mycket jag 😉 Hon var riktigt svamlig och vi skrattade åt hennes schyssta val. Var bara tvungen att köpa alla tre…eller kanske nästa gång förresten…hi hi 🙂

Vore kul om ni ville skicka in lite roliga, snygga eller vadsomhelst bilder till mig, berätta en liten historia så lägger jag in dem här. susanne.kaarle@gmail.com

Önskar alla en kanondag! Gör det du vill göra i livet, ett litet steg i taget så är du snart där 🙂

Kramelikram

2 thoughts on “På andra sidan – gränsen

  1. Ha ha vilken galet rolig dag vi hade! Snygg bild på mig förresten 🙂 Fick i uppdrag av kollegorna på förskolan att måla något fint på vår entrédörr. Det blev en björk, vi heter ju Björken, OCH såklart en liten uggla 🙂 Barnen tyckte fröken var så duktig 😉

    Kram!

Kommentera

