Tornedalens finaste tid är nu

Måste bara få in lite fler fina vinterpictures medan jag är uppe i Tornedalen. Det går inte att med ord beskriva hur härligt det är här just nu 🙂

En vacker björk i vinterskrud, det är magiskt.

Vy över Torneälven vid skymningstid

Fler vinterbevis om ni inte tror mig 😉 Min kusin och hans familj bryr sig om fåglarna och har vinterisolerat 🙂

Vad är väl vintern utan hopp från taket, det går i arv, undrar i hur många generationer det har hållit på 😉

Godnatt alla nattsuddare, en ny dag imorgon, sol är beställt. Ska besöka några gamla Tornedalsgårdar så håll utkik efter bilder 🙂

4 thoughts on “Tornedalens finaste tid är nu

  1. Tack kääära fina syster min för underbara vackra glada kort! 🙂 ❤ Gör mig lycklig i hjärtat! Vi åker upp till påsk! Kanske A skall hänga på? Kraaamis! ❤ Vi hörs i morgon! Love you! ❤ ❤ ❤

    • Ja det är helt fantastiskt! Idag slalombacken 🙂 De är jätteduktiga! Han vill väldigt gärna hänga på 🙂 De har redan börjat planera för slalom i påsk. Kraam och hjärtan

  2. Ps. Har ni påsk däruppe redan nu? Whats up? 🙂 Härliga barn vi har! 🙂 Ser fram emot bilder från vackra Tornedalsgårdar! Älskar Tornedalen! ❤ Godnatt från ännu en nattsuddare! 🙂

Kommentera

