Tapeter = Oändliga valmöjligheter

Hur ska vi nu göra? Här kommer några olika valmöjligheter för tapeter i hallen. Vilken tapet passar bäst i gula huset? Det kommer i stort sett bara bli en vägg med tapeten då det längs den andra väggen kommer att vara garderober.

1. Medaljonger med en svagt turkosblå bakgrund

2. Här en lite stramare tapet men ungefär samma färgskala.

3. Här en färgglad, intensiv tapet

4. En lite enklare medaljongtapet men även den med en svagt turkosblå nyans.

5. Till slut en tapet med träinspiration, tänker mig att ett alternativ är att lägga trä på väggarna i hallen som liknar denna tapet.

Både liknande och helt olika förslag kanske men jag gillar att vara öppen för förslag tills jag bestämmer mig 🙂 Åkte till återvinningen i dag och köpte med skräckblandad förtjusning dessa lampor till hallen, jag vet att Jessika gillar trä så det kanske kan bli riktigt bra 😉

Kan ni nu snälla hjälpa mig och rösta på vilket förslag som är bäst, de är numrerade. Ser framemot många svar 🙂 Ni får gärna komma med egna förslag, det är rätt svårt att hitta rätt på kort tid i en liten färghandel. Tapeter, tapeter, tapeter 🙂

4 thoughts on “Tapeter = Oändliga valmöjligheter

  1. Hej kära systra min! Nattugglan i farten 🙂 … alla sover hemma…och jag läser lite i din blogg…Min första reaktion angående tapeterna var att jag gillade nr 1 och nr 5 bäst…men nr 2 kan nog också bli bra. Men det var lite svårt att se direkt hur nr 5 såg ut…men jag tyckte den verkade lite kul och även med fint ljust budskap…och Hjälp vad badrummet ser hemskt ut på bild, som en fågelskrämma 🙂 ha ha! Ja, det är det är dags för renovering…Tack snälla ni, Susanne och Sofi för er hjälp! Skall bli spännande att se hur det blir. Vi hörs imorgon…eller ja idag…Kraaamisar ❤

    • Känner nog att 1 och 5 just för den hallen är bäst! Även om nr 4 är fin, men just för denna hall…nja. Och nr 2 känns nog helt enkelt för stram. Men ni som är där får nog gå på er känsla…bara det blir 1 eller 5, ha ha! 🙂 jag ringer imorg! Kraaam! ❤

Kommentera

