Glittrande och gnistrande

Solen värmer 🙂 Vilket underbart fantastiskt väder vi möttes av på morgonen när vi vaknade, strålande sol som fick snön att glittra och gnistra. Jag tänkte genast att jag ville fånga det på bild och jag försökte och lyckades någorlunda men ni borde komma hit allihop och uppleva det på riktigt. UNDERBART!!

Här är Adelina med sparken utanför vårt hus som nästan inte syns på grund av all snö 🙂 Det är så kul att åka ned för backarna med sparken, det går verkligen undan 🙂

Postlådorna har fått en inramning…av SNÖ 😉

 

Här landar post från världens alla hörn 🙂 Adelina har hittat en rutschkana som vanligtvis inte finns här. Jag har inte sett så här mycket snö på många år men det är fantastiskt 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Promenaden tar sin början och jag väljer att vi ska gå en bit efter älven…

Bra sparkföre idag, här kommer man fram riktigt fort om man har den rätta tekniken.

Och så lite glitter…

Hej då alla glada 🙂

Kul att ni följde med på promenaden…Jag som har tjatat på att jag inte gillar vinter, kallt och snö. Det är här man ska vara för att kunna uppskatta vintern på riktigt, fast det räcker med ett par veckor sen får det gärna bli sommar och varmt 😉

Har ni några härliga vinterbilder så får ni gärna skicka in dem till mig; susanne.kaarle@gmail.com så kan jag lägga in dem här 🙂

Idag är det inte soligt här men jag hoppas att några av er har sol iallafall…och SNÖ!

 

4 thoughts on “Glittrande och gnistrande

  1. såååå vackert å magiskt hemma! Å mammas gamla spark håller än…måste vara 40+ minst 🙂 å söta Addi har dekorerat den…precis vad den behövde…Kraamis på er! ❤

Kommentera

