Inspirationsjakt

Är uppe i norr för ett litet projekt 🙂 På vårt lilla stop i Kalix hittade jag en mysig inredningsbutik vilket verkar vara ganska ovanligt här uppe, rätta mig om jag har fel.

Det var en trevlig kvinna, kanske ägarinnan som lät mig fotografera hejvilt i den lilla boutiquen, Adelina min lilla hjälpfotograf tog en del bilder också 🙂 Mycket fina saker fanns där, kanske något för projekt badrum i Armasjärvi?

Såå fint det är med detaljer, än en gång. Det är detaljerna som gör helheten 🙂

            

Den här möbeln skulle passa bra i ett badrum, den är gjord av plåt men jag tycker den ser ut att vara tillverkad i trä 🙂

  

Se vilken underbar färgkavalkad, speciellt för alla som är inne i en period med färg i inredningen, här kommer massor med pasteller till alla er 🙂

Skulle bli glad om jag fick veta om det finns fler inredningsbutiker i polcirkeltrakten förutom IKEA i Haparanda. Ni som vet, tipsa mig gärna 🙂 Luleå är lite för långt att åka by the way 😉

5 thoughts on “Inspirationsjakt

  1. Vilken härlig butik! Älskar sådana affärer!! Känns så hemtrevligt på något sätt med alla söta saker i olika färger, former och stilar! Tyvärr kan jag inte tipsa om någon affär just där uppe 😛 men däremot finns det en affär i Umeå som heter ” Mias lustgård”. Den liknar lite affären du fotade.
    Skickar med en länk som du kan kika på. Man kan shoppa online 😉

    http://www.miasonline.se/

    kraaaam på dig!

Kommentera

