Spår i Stockholm

Ja tänka sig vad det finns mycket att njuta av i vår härliga natur. Som gammal skogsmulle 🙂 har jag nyss återupptäckt hur underbart det är att vara ute och just upptäcka i skog och mark, det som det finns så mycket av i vårt avlånga land. Alldeles gratis dessutom bortsett från lite gofika att picknicka med 😉
Kanske en kråka eller skata som försöker hitta lite sopor att knapra på eller sprida ut men det lämnar inte Susanne utanför dörren nåt mer för då blir det inte så trevligt ;)

Kanske en kråka eller skata som försöker hitta lite sopor att knapra på eller sprida ut men det lämnar INTE Susanne utanför dörren mer för då blir det inte så trevligt 😉

Inte min hare tror jag men en annan skuttande sötnos boende nånstans i närheten av Drevviken, ja vart bor harar egentligen? Tänk så lite jag vet om min närnatur.

Vems spår är detta? Jag såg ett rådjur springa, skutta iväg, vad säger man? ungefär härifrån. Är detta spår från henne? Någon som vet lite mer och kan berätta?

Här har hon antagligen suttit och vilat sig tills jag kom och försökte smyga i skogen…

En av mina favvobänkar att sitta på och njuta, kanske skriva en rad, göra lite affirmationer eller så 🙂
Också vid Drevviken när jag går min lilla slinga, så härligt när solen skiner och ger kraft 🙂
Är det någon som sett några vårtecken i form av blommor så tar jag gladeligen emot foton och lägger in här, skicka till susanne.kaarle@gmail.com
Önskar er en fantastisk och solig vinterdag 🙂
4 thoughts on “Spår i Stockholm

  1. Vilka söta bilder 🙂 Ja det är så härligt för nu vaknar världen känns det som. Soltimmarna blir längre och människorna bilr gladare. Här och var ser man djur springa in och ut ur skogen. Våren gör comeback! 🙂

  2. Ja visst är det skönt att det är ljusare igen 🙂 Är uppe i Hedenäset nu, får se om jag hittar några djur här, renar kanske, vad ser du för djur i Umeå? Kramis på dig vi ses snart 🙂

  3. Åh men då är vi ju nära varandra 😀 haha Här springer det harar och renar! Har inte sett dock den här vintern, men förra sprang här rätt nära. Kanske för att snön kom så sent? hmmm 🙂
    Så mysigt där uppe!! Hur länge stannar du där? 🙂

    Kraaaaaam!

Kommentera

