Huller om buller med buller och bång

Välkomna till barnens galleri, huller om buller med buller och bång 🙂 Tjejerna har målat en massa sista veckorna, tagit gamla prinsesstavlor och NY tavlor och helt enkelt målat över dem med deras egna penseldrag, vilket jag tycker är mycket roligare att se på också 🙂

Varsågoda

Det två första var tidigare två prinsesstavlor som nu blivit äkta konst 🙂

Askungen med flera blir till äkta konst

Här har en liten ilsken tjej tagit ut sin vrede med penseln, modern konst 🙂

Detta skulle bli ett självporträtt som fröken inte blev nöjd med men jag ÄLSKAR tavlan!

Här skiner NY igenom hjärtat vilket skänker tavlan än mer coola vibrationer 😉

Skicka gärna era små hjärtans konstverk till susanne.kaarle@gmail.com så lägger jag ut dem på bloggen så alla får se vad konst är för något, sånt som bara kommer från hjärtat och vill ut.

2 thoughts on “Huller om buller med buller och bång

  1. Hej
    Googlade på en tapet med trä och text och hittade en på din blogg =D Var har du fått tag på denna! Tacksam för svar =D
    Mvh Lena Rätzer

    • Hej Lena! Ja, visst är den fin 🙂 Jag har försökt efterforska i vilken tapetkatalog jag hittade den. Jag såg den i en Happy Homes butik uppe i Övertorneå. Nu bor jag i Stockholm och åker inte upp förrän till jul. Jag ringde butiken men de visste inte vilken jag pratade om. Deras leverantörer är tapetterminalen oh Midbec. Hittar den tyvärr inte på deras webbsidor. Om du har tid att vänta så kan jag kolla när jag åker upp till norr i december. Att jag inte tänkte på att skriva ned vilken tapetkatalog det var. Får göra det hädanefter… Har foto på den som jag kan skicka om du vill iaf 🙂 Önskar dig en underbar dag

Kommentera

