Fjärilar, pärlor och glas

Jag behövde ljuslyktor till trädgården i somras! Istället för att gå och köpa dem valde jag att sitta i gräset och limma lite ”pärlor” och glitter på vanliga glasburkar tillsammans med barnen, det var verkligen kul! Här är resultatet. Ge mig gärna fler tips på vad man kan pyssla med, inne i värmen eller ute i kylan (helst inne).


Nu på vintern kan de användas inne för mys 🙂 Ha en skön dag och kväll, kanske med lite tända ljus med fjärilar, pärlor och glitter 😉

Ett citat jag hittade idag som jag tyckte var så bra;

“Keep your face always toward the sunshine – and shadows will fall behind you.”

– Walt Whitman (1)

Jag fick ett mycket tänkvärt citat av Charlotte Kvarnhem, tack så mycket 🙂 Fler bra citat önskas

” I vänskap mellan två, krävs tålamod av en”.( Indiskt ordspråk)

Kramelikram!

1. http://thinkexist.com/quotation/keep_your_face_always_toward_the_sunshine-and/254859.html

Kommentera

