Meditationsrum – Kreativitet

Här finns utrymme för att skapa och vara kreativ när du har lust med det. Måla, skriva eller varför inte sjunga, alla kan 😉 Var för dig själv en stund eftersom dina egna sanningar kommer fram ur tystnaden och hjälper dig att veta vem du är och vad du vill. Ge dig själv tid att bara vara utan att prestera vare sig för dig själv eller någon annan 🙂 Följ dina drömmar och ditt hjärta min vän!
    

Ge mig lite tips på skön musik, någon bra bok, något extra gott att mysa med eller annat som får dig att må bra. Vi behöver det alla, speciellt under den mörka årstiden. Önskar alla en fantastiskt härlig dag!
2 thoughts on “Meditationsrum – Kreativitet

  1. Tips på skön musik: Midlake, The Unthanks, Ane Brun….
    Bra böcker: Du kanske skulle gilla Haruki Murakamis Kafka på stranden eller Fågeln som vrider upp världen? De är fantasifulla och surrealistiska. Behöver du något lättläst så skulle jag tipsa om Patrik Sjöbergs, Zlatans eller Felicia Feldts självbiografier.
    Gott att mysa med är godaste teet: Ica I love Ecos gröna te med smak av apelsin och svartvinbär. Choklad är ju också alltid gott 🙂
    Kram Susanne!

    • ÅÅååå vad många tips 🙂 Tack så mycket Karin! Vart hittar jag den musiken? Får lyssna lite på youtube. Böckerna låter fantastiska, bara titlarna är underbara:) Du kanske skulle starta en blogg om böcker och musik! Teet måste jag ju också testa, får ta mig en prommis till ICA i Skarpnäck, då får jag ju röra mig också på samma gång! Mera tips emottages tacksamt! Kraaam

Kommentera

