Gästrum i all hast ;)


Jag blev ombedd att inreda ett gästrum till en man i sina bästa år och fick veta så mycket som att blått är hans favoritfärg. Hade inte mycket tid på mig då gästen skulle komma om ett par dagar. Jag åkte mer än gärna och inhandlade lite smått och gott samt använde en del befintliga möbler som säng och skrivbord. För att sen fixa och dona lite som jag älskar.

Lampa i taket fattas samt lite annat för att liva upp rummet. Hjälp till att få lite fart på the guestroom genom att ge mig lite förslag på vad jag kan fylla det med. Mannen är en härlig person med mycket humor 😉

 …Alla behöver en massa kärlek…
...BLÅTT... …lite BLÅTT…
 …samt skrivbordspoesi ;)…Voilaaaaaaa




4 thoughts on “Gästrum i all hast ;)

  1. Tyckte att det blev mkt snyggt! Älskar New York inspirationen (love that style). Passar även mkt bra till mannen 😉

    KRAM!

    • Jag tycker att det blev super mysigt…skulle själv gärna bo där, med snetak och allt… och älskar även meditationsrummet du gjorde! 🙂 Kanske gästrummet skulle behöva en lite varmare matta om vintern och lite större, men färgen är perfekt. Kanske några små indiska detaljer skulle passa in. Bokyllan passar så fint in och böcker är en av de bästa inredningsdetaljer jag vet. Smaksak! Men jag älskar ju böcker! Himla bra jobb Susanne! Like:-)! Kraam! Jess

      • Tack igen Jessika! Vad glad jag blir 🙂 Bra idé med vintermatta, det behövs, lite kallt där på vintern, vi får hitta en! Indiska detaljer också jättebra idé, det blir att gå till utvalda Indieninspirerade butiker helt enkelt, hoppas du följer med, kanske lite fika tillsammans också 🙂 Kraaamis

Kommentera

