Följ ditt hjärta

Jag lever efter devisen ”följ ditt hjärta”. Så gott det går 😉 och det går såklart upp och ned men det är min intention att göra det. Jag vill dela med mig av min passion för inredning, design, arkitektur, innovationer, natur och trädgård som så många andra. Min dröm är att arbeta inom dessa område och jag närmar mig sakta men säkert mina drömmar genom att just följa mitt hjärta. Följ med på min resa, jag behöver er hjälp på vägen.


Jag inreder mer än gärna och när jag kommer in i ett rum, ett hem tänker jag ofta spontant på hur man kan göra det till en mysigare och mer funktionell plats där det känns skönt att leva. Jag älskar fina saker men jag har kommit fram till att ju mindre jag har att hålla reda på desto mer tid har jag över för det som verkligen betyder något nämligen människorna runt omkring mig. Saker är ju bara saker trots allt…


Jag tror också på att vi tillsammans med andra människor blir så mycket mer, vi kan exempelvis komma på fler och roligare idéer som vi aldrig skulle komma på om vi var helt själva. Jag vill därför att NI ska komma med era idéer så mycket ni kan och det fina är att även om just dessa idéer inte används av mig så kan det vara en perfekt lösning för någon annan. Eller så kan det ge uppkomst till en helt ny idé och. …. ja så kan det hålla på.



Kom med tips
Vi har fixat köket för två år sedan och jag har länge tänkt att vi ska köpa två rosa stringhyllor för att kunna ställa upp lite fina grejer på och för att få lite färg på de vita väggarna. De ska sitta ovanför sittbänken. Det är ju inte prioritet ett till vårt hem och kostar sina 900 kr styck så jag skulle gärna vilja veta om någon har tips om något fint alternativ till dessa eller något helt annat? Har ni något favorittyg som kan passa på sittbänken så kan ni tipsa om det också om ni har lust. Jag kommer också gärna med förslag om ni har något ni behöver råd om 🙂




4 thoughts on “Följ ditt hjärta

  1. Halloj kusin! Jag följer gärna med på din resa 🙂 Roligt att se att du har lagt upp en egen blogg. Ser fram emot fler inredningsbilder och råd/tips på hur vi alla kan göra våra hem mysigare.
    Varför inte lägga in så att vi noviser kan posta egna bilder och få goda råd från dig?
    Kram från Therese

    • Tack fina Therese! Bra idé 🙂 Vet du om man kan man posta bilder i kommentarer så att alla kan se dem eller är det bara via mail man kan göra det? Får kolla upp det. Vi ses och hörs. Kramelikram

Kommentera

